středa 5. října 2016

Spotrebované produkty #3



Ahoj dámy,
znova sa mi nahromadilo plno spotrebovaných produktov a už je na čase, sa ich konečne zbaviť! Samozrejme zrecyklovať :) . Takže ich plnohodnotný život ukončujem dnešným dňom, ámen :) . 




Gabriella Salvete - Gaby - 100% Pump up lashes (90,- Kč)
Jedna z najlepších špirál, akú som kedy mala. Je perfektná, riasy zvýrazní, natočí a predĺži. Má zahnutú kefku do oblúka a o to lepšie prilnie ku riasám oka. Jediné mínus, ktoré by som jej dala, je za obal, z ktorého sa časom začala lúpať vrchná fólia. Pri zvätšení fotky je na vrchnáčiku vidieť. Inak veľká spokojnosť! 

Essence - eyeliner pen - extra longlasting (65,- Kč)
Slabý pigment, slabá výdrž. Niekedy sa jej ani nechce kresliť. Stále je "funkčná", ale ďakujem neprosím. 

E.L.F. Mineral Booster - Corrective yellow (120,- Kč)
Mám ho doma roky rokúce, sem tam som ho použila, ale z hygienických dôvodov sa ho musím zbaviť. Jedná sa o minerálny žltý korektor. Pleť prirodzene rozžiaril a nezanechával žltý film. Pokiaľ ste to s ním neprehnali :) . Žltý korektor, je určený na boj s nafialovými kruhami pod očami alebo prasknutými žilkami na tvári. Minerálny korektor od elf už bohužiaľ nezoženiete, prestal sa vyrábať. Už asi tušíte ako dlho ho mám :) . Dokonca sa mi vidí, že bol dosť populárny. 




Crazy Rumors - Chocolate Strawberry (109,- Kč)
Spotrebovala som aj tento chutný čokoládovo - jahodový balzám na pery, o ktorom ste si mohli už prečítať TU

Vaseline - Lip therapy - Rosy Lips (69, Kč)
Balzám som si dávala na noc, a do rána mi krásne pery hydratoval. Zanechával po sebe jemný červený film. Príjemná a voňavá záležitosť. Mal by liečit a ukľudniť pokožku pier. Bez palmového oleja. Doporučujem vyskúšať. 




Clarins - Multi-Active Jour (1.239,- Kč)
Môj milovaný denný krém. Až mi slza spadla keď sa minul. Prečítať si o ňom môžete TU

Eisenberg - zmatňujúci fluidný krém (plné baleníe 1.590,- Kč) 
V Sephore som vyfasovala vzorku zmatňujúceho krému. V ten deň bolo vonku horúco a ja som vošla do predajne na tvári celá lesklá z potu. Takže asistentka rovno začala s témou denného krému, mastnou pleťou a už mi podávala túto vzorku. Je pravda, že sa na tvári viac potím, ale pleť mám suchú, zmiešanú. Zas kto by sa v teple nepotil, že jo? Krém sa dobre rozotieral, rýchlo sa vsal a zanechal po sebe jemnú pleť. Vyvolával mi na tvári pocit stiahnutia, neviem to slovami popísať. Nemyslím si, že je správny na moju pleť. Inak ho asistentka vychválila do neba, tak ak máte problémy s leskom na tvári, kvôli mastnej pleti, určite o vzorku v Sephore požiadajte. 




Primark - P.S. Round cosmetic pads - 100% cotton (0,75 €)
Obyč odličovačky, boli fajn. Príjemné a jemné ku pleti. Nič z nich neopadávalo, len boli tampóniky celkom tenké. 

Primark - P.S. Oil Balancing Facial cleansing wipes (1,50 €)
Príjemne navlhčené, a veľmi dobre sa mi s nimi odličovala tvár. Bola z nich cítiť taká citrusovo chemická vôňa. Hodnotím ich pozitívne. Na pleti nezanechávali film a nevysušovali. Kľudne by som si ich kúpila znova. 

Wella Professionals - Thermal Image (248,- Kč) 
Asi už moje štvrté balenie, spokojnosť. Pekne vonia a vlasy nezaťažuje. Spomínala som vám ho v tomto článku. Momentálne už má vynovený - teda nový obal (etiketu). 

Head and Shoulders - šampón proti lupinám (99,- Kč)
Myslím, že šampón nemusím predstavovať. Brala som ho ako druhý šampón. Keď som používala jednu radu značky vlasovej kozmetiky a chcela som zmenu, tak som ho na striedačku použila. 
Má bielu farbu. Konzistenciou a aj vôňou mi pripomína tekutý piesok CIF na čistenie :D. Pení pomenej, ale vlásky vždy umyl dobre. Trocha vysušoval, takže po použití to kondicionér vždy istil :) . To mám ale skoro po každom šampóne, že vlásky kondicionér alebo masku vyžadujú. 




Natura Siberica - Hydrating Cream - Soap (99,- Kč)
To bolo po prvý krát, kedy som si objednala cez internet produkt tohoto druhu. Vätšinou mierim vždy do drogérie. Tento krát som chcela vyskúšať značku a objednávala som niečo cez internet. Mydlo na ruky doma akurát došlo, tak že ho vezmem. Toď pútavý príbeh mydla :) . Má 500 ml a čo sa týka ceny, vychádza rovnako ako mydlá z drogérie. Nevysušovalo, dobre umývalo a pekne voňalo. Nemám výtku. 

Rexona - Motion sense - cool pink (69,- Kč)
Top top top.. značka mi celkovo vyhovuje. Sprej má nemokrú mlhu, čo je pre mňa ideál. Označujem ju za svoj top. Čo som ju už asi aj označovala posledne :) . 

Chilly intima (139,- Kč)
Gel na intímnu hygienu. Vyhovuje mi už dlhé roky, pre mňa nenahraditeľný. 




Original Source - 82 sunrises - Vanilla and Raspberry 
Kupovaný v drogérke, bol nejak hrozne lacný, v akcií. Má ružovkastú farbu a nááádhernú vôňu po vanilke a malinách. Sprchovanie s ním bol pôžitok :) . Výrobok nie je testovaný na zvieratkách. Jedná sa o britskú značku. Spokojnosť. 

Rituals - Magic Touch (97,- Kč)
Staršia verzia bielej sady telovej starostlivosti. Prečítať si o ňom môžete TU. Milujem ho :) . 

Sefiros - Aroma body butter - cream mango (plné balenie 500 ml - 279,- Kč)
Dostala sa ku mne vzorka na jedno použitie. Bohužiaľ nepokryla ani celé telo. Krásne ovocne voňal po mangu, dobre sa rozotieral a hydratoval. Nebránila by som sa kúpe plného balenia. Značka ma celkom láka. 

Salloos - telový Bio peeling Ruža (140,- Kč)
Peeling som vám už niekoľko krát spomínala. Sadol mi a nemala by som problém dopriať ho svojej pokožke znova. Prečítať si o ňom môžete vo vykúpených obchodoch za jún




Oriflame - Caring hand cream - with olive oil (plné balenie 75 ml - 109,- Kč)
Jedná sa o ďalší mini krémik (30 ml) na ruky, zo sady s troma. Už sa táto sada bohužiaľ nedá kúpiť. 
Znova spokojnosť, nemám mu čo vytknúť. Slúžil mi na nočnom stolíku, dobre hydratoval a príjemne voňal. Kľudne by som do neho šla znova.

Havlíkova Apotéka - Krásné ruce (154,- Kč)
Trocha problém vymačkať všetok produkt von, ale to tak býva s hliníkovými obalmi. Krém som vám už tiež spomínala v článku o značke, nájdete ho TU. Voňal citrusovo a perfektne hydratoval.


Uff.. tak to je všetko, bolo toho celkom dosť, dúfam, že som vás nenudila :) . 

Bavia vás články o spotrebovaných produktoch? 
Čo hovoríte na opakované spomenutie produktov?

Nečakaná ďalšia otázka nakoniec: Máte s produktami skúsenosti? :)

Prajem krásny zvyšok dňa. 

Vaša Tili

5 komentářů:

  1. Mám teď zálusk na víc produktů od Rituals. Mám zatím jen mléko po opalování a je skvělé :). Značka teda dražší, ale kráásně voní :) a ty obaly :).
    Esthe Jones

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rituals zboznujem, maju skvele a vonave produkty, presne ako pises :)

      Vymazat
  2. S mintovým intimním gelem mám jen dobrou zkušenost, tak samo s šampony Head and sch..:)

    | Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Z týchto produktov som vyskúšala len Crazy Rumors, čo je pre mňa asi najlepší balzam vôbec a šampón Head&Shoulders, ktorý však vôbec na lupiny nepomáha :(. Na to sú najlepšie asi prírodné šampóny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Řasenku od Gabrielly Salvete mám ve růžovém provedení a jsem také moc spokojená :) Fixy na oči už nekupuji, měla jsem úplně stejnou zkušenost jako ty, ale se všemi, které jsem kdy koupila. Balzám Crazy Rumors vypadá skvěle!

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat